میز تحریر تاشو نیاز هر خانه و محل کار

admin
آخرین بروز رسانی: 10 ژانویه 2024
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

میز تحریر تاشو نیاز امروز ما

 

از آنجایکه کارهای از راه دور روز به روز در حال گسترش هستند ایجاد یک دفتر کار خانگی یک نیاز و اولویت برای ما است.

قبلا چطور بود

قبل از کووید، هنگام نقل مکان به دفاتر جدید، هدف اصلی به حداکثر رساندن فضای میز بدون توجه به نزدیکی افراد به هم بود. هیچ راه درست یا غلطی برای حرکت وجود نداشت. اگر می‌توانستید آزادانه حرکت کنید بدون اینکه کاری کنید کسی قهوه یا چای خود را روی میز نریزد.علاوه بر کووید و دیگر بیماری های مسری همیشه هزینه ها برای افزایش فضا وجود داشته و خواهد داشت.در منازل هم همیشه کمبود جا برای یک میز تحریری که میخواهد به عنوان میز کار یا یک میز مطالعه مورد استفاده قرار بگیرد وجود داشته است.

الان چطوره

آن دسته از شرکت هایی که هر سانتیمتر از زمین را اشغال کرده اند، اکنون با یک معضل روبرو هستند. با مبلمانی که دیگر مناسب نیستند چه کنیم؟ فروش، ذخیره یا دفع؟ با این حال، این نباید برای جامعه و روزگاری که هر روز شاهد پیشرفت آن هستیم تنها انتخاب باشد. 

مزایای میزهای تاشو

میزها می توانند فضای زیادی را اشغال کنند، به خصوص زمانی که از آنها استفاده نمی شود. اکثر دفاتر دارای میزهایی با پایه ثابت هستند و چیدمان دفتر با نحوه قرار دادن همه آنها کنترل می شود. برای ایجاد فضای اضافی شما نمی خواهید هزینه ای برای ذخیره سازی و ایجاد فضای بیشتر بپردازید، بنابراین گزینه ها بسیار محدود هستند.میز تحریر تاشو، در صورت عدم استفاده به راحتی جمع می‌شود و می‌توان آن را به‌خوبی به کناری هدایت کرد و فضای بیشتری را برای کارمندان ایجاد کرد تا با خیال راحت در اطراف حرکت کنند.

در منزل هم همه وسایل ما کامل است اما جایی برای میز تحریر فرزندمان وجود ندارد.

با یک میز تحریر تاشو کم جا مشکل کمبود جای منزل ما برای فرزند دلبندمان نیز قابل حل است.

جابجایی آسان

این میزهای تحریر تاشو در صورتی که نیاز به جابجایی داریم به راحتی جابجا میشود.

شما خود به تنهایی بدون نیاز به شخص دیگر قادر به حمل میز تاشو خواهید بود.

میزهای معمولی علاوه بر جابجایی سخت یک مشکل بزرگ دیگر هم دارند.

این میزها علاوه بر اینکه به بیش از دو نفر برای جابجایی نیازمند هستند.در زمان حمل به احتمال زیاد به دیوارها آسیب خواهند رساند.

علاوه بر این خود نیز دچار آسیب زیاد خواهند شد.

اما این مشکل در مورد میز تحریر تاشو شما صادق نیست.

این میزها علاوه بر اینکه حمل راحتی دارند احتمال آسیب دیدن آنها بسیار کم است و دیوار های شما را نیز زخمی نخواهند کرد.

فضای ذخیره سازی شما افزایش مییابد

 

میزتحریر تاشو شما را در ذخیره کردن فضا و بودجه یاری خواهند کرد.

میزهای تاشو تقریباً به هیچ تلاشی برای جمع شدن و حرکت نیاز ندارند. علاوه بر این، می‌توانید چندین میز را به‌طور مرتب کنار دیواری دور از مناطقی که دائماً در حال استفاده هستند، لانه کنید. اگر نیازهای شما در مقیاس بزرگ‌تر است، می‌توانید چرخ دستی‌هایی تهیه کنید که می‌توانند تا 8 میز تاشو را در خود جای دهند تا ذخیره‌سازی و جابجایی آسان‌تر شود

دفتر و منزل انعطاف پذیر

با خرید میز تحریر تاشو، منزل و محل کارتان را انعطاف پذیر خواهید کرد.

این میزها در زمانی که مورد استفاده قرار نمیگیرند جای بسیار کمی را اشغال میکنند و شما را در ایجاد فضای بیشتر یاری خواهند کرد.

شما در یک دفتر کوچکتر با پرداخت هزینه کمتر قادر به استخدام کارمندان بیشتر هستید.

در منزل هم شما با تا کردن میز اداری تاشو خود فضای بیشتری برای فعالیت و یا اگر خودمانی بگوییم برای نفس کشیدن دارید.

از این فضای اضافی میتوانیم برای انجام امور دیگر خود بهره برداری کنیم.

در این بین میز تحریر تاشو Owens Digimon 333  یک انتخاب عالی برای منزل و محل کار شما است.

این میز علاوه بر داشتن فضای ذخیره سازی زیاد برای وسایل شما در داخل خود در زمان باز شدن به یک میز کار و یا تحریر بزرگ و با ثبات در میآید.

مهم نیست که شما یک شرکت بزرگ یا کوچک با کارمندان زیاد یا کم هستید.

یا منزل شما بزرگ یا کوچک است به هر حال شما به یک میز تحریر تاشو مدرن و شیک نیاز دارید.

به هر حال دیگر زمان میزهای بزرگی که فضای شما را اشغال میکند دیگر به سر رسیده است.

با صندلی های استفاده نشده چه کنیم؟

 

میزهای تاشو یک راه عالی برای پشتیبانی از نیازهای اداری در حال تغییر شما هستند.با داشتن صندلی های چرخ دار درست است که  البته جابجایی راحتی دارند اما مدام باید آنها را برای حرکت خود جابجا کنیم.در مواقعی که کمبود فضا ما را به شدت آزار میدهد باید فکری به حال این صندلی ها هم کرد.راه حل استفاده از صندلی تاشو است.با استفاده از صندلی تاشو و میز تحریر تاشو به صورت همزمان دفتر کوچک خود را به یک دفتر بزرگ و جا دار تبدیل میکنیم.

کاهش هزینه ها و ضایعات

دفاتری که در حال کوچک شدن هستند به دنبال راه هایی برای صرفه جویی در هزینه های سربار هستند، بنابراین نگهداری مبلمان ناخواسته هزینه ای است که باید از آن اجتناب کنند. برای صرفه جویی در این هزینه های اضافی، برخی فقط مبلمان قدیمی را دور می ریزند و زباله های غیر ضروری را به محل های دفن زباله اضافه می کنند. هر سال تقریباً 1.2 میلیون میز اداری و 1.8 میلیون صندلی اداری در بریتانیا دور ریخته می شود. میزهای تاشو این تصمیم را حذف می کند، زیرا وقتی تا شوند، فضای بسیار کمتری را اشغال می کنند تا بتوان آنها را در دفتر نگهداری کرد. این امر باعث صرفه جویی در هزینه نگهداری مبلمان بلااستفاده و محافظت از محیط زیست می شود

سخن پایانی

در کل هنگام خرید میز تحریر برای محل کار یا منزل خود همیشه به آینده های دورتری فکر کنید.شما با خرید میز تحریر تاشو و صندلی های کمجا و تاشو از دور ریختن آنها و تحمیل هزینه های اضافی به خود جلوگیری خواهید کرد.اگر برای خانه یا محل کار خود نیاز به میز تحریر تاشو داشتید حتما از فروشگاه آنلاین ما چوبین دژ دیدن فرمایید.    

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.