برای زیر میز ناهار خوری تاشو خودم چه فرشی انتخاب کنم؟

admin
آخرین بروز رسانی: 6 دسامبر 2023
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

اگر در دنیای فرش ها گم شده اید و مطمئن نیستید که کدام بادوام تر است یا چه اندازه و شکلی با میز ناهارخوری تاشو شما به بهترین شکل ممکن دیده میشود، انتخاب های برتر ما را در زیر بررسی کنید. ما به شما کمک میکنیم تا فرش مناسب میز ناهار خوری تاشو خود را انتخاب کنید.

فرش مناسب میز ناهار خوری تاشو چه باید باشد؟

بحث های پرشوری در مورد اینکه آیا فرش واقعاً در اتاق غذاخوری تعلق دارد یا نه وجود دارد. به هر حال، اینجا جایی است که در آن غذا می خورید، و با غذا و نوشیدنی، خرده ها و ریخته های اجتناب ناپذیر به وجود می آید. برداشت ما؟ این فرش ها 100% شایسته یک جایگاه زیر میز ناهارخوری شما هستند. مخصوصاً با فرش‌های قابل شستشو، هنگام انتخاب اندازه، شکل، جنس، رنگ و طرح مناسب، مراقبت از آن‌ها آسان‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید.

یکی از بهترین راه‌ها زیبا سازی یک اتاق غذاخوری یا ایجاد یک فضای ناهار خوری اختصاصی و آرامش بخش، استفاده از فرش است.

مانند هر چیزی، آیتمهای زیادی برای انتخاب فرش منطقه ناهارخوری وجود دارد، از اندازه تا مدل مورد نظر گرفته تا متریال و البته بودجه ای که شما به این امر اختصاص میدهید.

به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه فرش مناسب میز ناهار خوری را انتخاب کنید.

 

 

چند دلیل مهم که شما باید حتما در انتخاب فرش اتاق ناهارخوری به آن توجه کنید

در مورد پهن کردن فرش اتاق ناهارخوری چندان مطمئن نیستید؟ در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا می گوییم حتما باید در زیر میز ناهار خوری تاشو خود باید فرش پهن کنید.

آنها از کفپوش شما محافظت می کنند

 با یک میز ناهار خوری تاشو و  صندلی هایی تاشو یا معمولی که دائماً به داخل و خارج هدایت میشوند، کف اتاق ناهارخوری شما ممکن است دچار فرسودگی شود. فرش کمک می‌کند تا کف اتاق شما شکل خوبی داشته باشند، و مثل همیشه، فراموش نکنید که برای محافظت بیشتر، یک پد فرش زیر آن قرار دهید. 

آنها به جذب صدا کمک می کنند

قطعا شما از این که در اتاق غذاخوری شما صدا طنین انداز شود بدتان میآید.

 شما مطمئناً این را در اتاق غذاخوری خود نمی خواهید، چه میزبان یک مهمانی شام باشید و چه فقط در حال انجام تکالیف سر میز با بچه ها، گذاشتن فرش به شما اطمینان می دهد که تمام صدا جذب می شود.آنها عالی به نظر می رسند! ممکن است در مورد قدرت قالی‌ها کمی تعصب داشته باشیم، اما باید اعتراف کنید که آنها گرمای آرامش بخشی را به اتاق غذا خوری شما وارد می‌کنند.

انتخاب یک اندازه

اندازه میز ناهارخوری شما به تعیین اندازه فرش اتاق ناهار خوری شما کمک می کند، اما صندلی ها نیز نقش مهمی دارند.

در هنگامی که در اتاق خود از یک میز ناهارخوری تاشو شیک و مدرن استفاده میکنید، برای انتخاب اندازه فرش زیر آن باید در حالت باز آن را در نظر بگیرید. همچنین باید فضای اشغال شده در زمانی که صندلی ها را باز و آماده استفاده میکنید را در نظر بگیرید. هنگام ایستادن یا نشستن میهمانان، صندلی ها ممکن است روی فرش بیفتند، بنابراین یک قانون خوب این است که لبه فرشی را که انتخاب کنید که حداقل نیم متر بالاتر از صندلی ها باشد.فرشی که برای فضای ناهار خوری خود انتخاب میکنید باید به اندازه کافی بزرگ باشد، تا زمانی که از صندلی ها استفاده میکنید لبه های آنها به لبه های فرش گیر نکند.اما چقدر باید از آن فراتر رفت؟  اگر فرش شما درست بعد از صندلی متوقف شود اشکالی ندارد! بسیاری توصیه می کنند که لبه فرش شما حدوداً 15 سانتی متر از هر بوفه، قفسه یا سایر قطعاتی که دیوار را می پوشانند باید فاصله داشته باشد. اما شما همچنین می توانید فرش را که در زیر میز ناهار خوری تاشو خود قرار داده اید تا هر جا که بخواهید بیرون بیاورید.

مراقب باشید که فرش به دیوار نرسد.

زمانی که صفحات تاشو باز میشود، موقعی است که میز ناهارخوری تاشو شما در بزرگ ترین حالت خود قرار دارد. در این موقع باید فرش مناسب میز ناهار خوری مورد نظر خود را اندازه بگیرید.  

انتخاب یک شکل

به طور کلی، اشکال مشابه را با هم جفت کنید. میزهای ناهارخوری مستطیلی با فرش های مستطیلی به بهترین شکل ممکن به نظر می رسند. میزهای مربعی و گرد با فرش های مربعی و گرد به خوبی کار می کنند، اما ما فرش های مستطیلی را هم با آنها دیده ایم.تعداد نامحدودی طرح برای یک ترکیب عالی برای فرش مناسب میز ناهار خوری شما وجود دارد، ولی مهمترین چیز حس خوب شما نسبت به آن است.  

انتخاب متریال مناسب برای فرش

فرش‌های پر پرز تمایل به به دام انداختن خرده‌ها دارند و تمیز کردن آنها سخت‌تر است. بنابراین یک فرش مسطح یا پرز پایین تر را برای زیر میز ناهار خوری تاشو مدرن  خود انتخاب کنید که ارتفاع پرز آن کمتر از 1 سانتیمتر باشد. این همچنین سطح مسطح تری برای سر خوردن صندلی ها ایجاد می کند. موادی مانند پشم و مواد مصنوعی که به راحتی تمیز شوند. وقتی صحبت از دوام، سهولت تمیز کردن و نرمی به میان می آید، پشم و مواد مصنوعی مانند پلی پروپیلن بهترین گزینه هستند، به خصوص با توجه به راحتی فرش های قابل شستشو. (همه چیز در مورد تمیز کردن فرش ها را در راهنمای مفید ما بخوانید.) اگر نگران ریختن غذا و لکه هستید، فرش های فضای باز، که برای مقاومت در برابر عناصر طراحی شده اند، گزینه عالی دیگری هستند.ما فرش های با الیاف طبیعی را به دلیل ظاهر خوب، دوام و قیمت آنها دوست داریم. اما آنها بهترین انتخاب ما برای زیر میز ناهار خوری تاشو نیستند زیرا نسبت به پشم و مواد مصنوعی به راحتی لکه دار می شوند. اگر قلب شما با فرش دستباف یا فرش ساخته شده با نخ طبیعی است، سعی کنید از یک ماده دافع لکه استفاده کنید و هنگام غذا خوردن پشت میز نهایت احتیاط را به کار ببرید!

انتخاب رنگ و الگو

رنگ را در نظر بگیرید. هر چه رنگ روشن تر باشد، لکه ها بیشتر دیده می شوند. هر دو رنگ روشن و تیره در پنهان کردن هر لکه بسیار بهتر عمل می کنند. اگر می خواهید فرش اتاق ناهار خوری شما روشن تر باشد، پیشنهاد می کنیم که فرشی را که انتخاب کنید طرح‌دار باشد که در پنهان کردن لکه‌های غذا و نوشیدنی به شما کمک کند. اگر طرفدار پرینت های پررنگ و براق نیستید، یک الگوی ظریف را امتحان کنید – به همان اندازه هر گونه لک را پنهان می کند!

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.