چگونه بدون آسیب، طولانی مدت پشت میز تحریر بنشینیم

admin
آخرین بروز رسانی: 16 ژانویه 2024
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

راههای پیشگیری از عوارض استفاده طولانی مدت از میز تحریر تاشو

ما می دانیم که گذراندن ساعت های طولانی پشت میز برای سلامتی ما مضر است .در اینجا چند راه جدید برای حفظ تحرک در سخت ترین روزهای کاری آورده شده است.

برای بسیاری از ما ، نشستن نشانه ای از انسان بودن است.

 ما به سمت محل کار رانندگی می کنیم، در هواپیما و قطار می نشینیم و 40 ساعت یا بیشتر در هفته را در حالت خمیده روی صفحه کلید می گذرانیم.

 سپس، در پایان یک روز طولانی نشستن، اغلب با لم خوردن روی مبل و تماشای سریال، استراحت می کنیم.

بنابراین مشکل با برداشتن بار در هر چند وقت یکبار چیست؟ شما یک هفته طولانی را در محل کار سپری کرده اید، به تازگی دویدن یا سواری طولانی آخر هفته خود را انجام داده اید، و باید به پاهای خود استراحت بدهید، درست است؟

البته! اما زمان زیادی که روی یک صندلی سپری می شود، به ویژه در حالتی که بسیاری از ما بعد از مدتی در حالت خمیده به خود می گیریم، می تواند منجر به مشکلات متعددی شود.

مشکلات ایجاد شده در زمان استفاده طولانی مدت از میز تحریر

کمردرد، زانو درد، و مفاصل بی حرکت و همچنین فیبرهای عضلانی سفت و کوتاه همگی در میان افرادی که زمان زیادی را در حالت نشسته می گذرانند، رایج است.

بدتر از آن، تنها پس از 20 دقیقه نشستن، مقاومت به انسولین کاهش می یابد که ما را در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع 2 قرار می دهد.

زندگی روی میز می تواند حتی برای ورزشکاران سخت تر از ورزشکارانی باشد که زندگی بی تحرک دارند، زیرا بدن ما قبل از اینکه وارد ورزش شدید یا مداوم شود، در حالت افت و خیز و غیرفعال نگه داشته می شود.

 مانند این است که ماشینی را که یک ماه در حالت نشسته رها کرده است راه اندازی کنید و سپس در یک مسیر مسابقه به آن شلیک کنید.

 خرابی قریب الوقوع است.

در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید بار فیزیکی ظاهرا غیر قابل تحمل نشستن در اطراف و انجام هیچ کاری را جبران کنید.

حالت نشستن طبیعی انسان را در نظر بگیرید

وضعیت طبیعی نشستن انسان چگونه است؟ چمباتمه زدن. مطالعات نشان داده‌اند که در جوامعی که مردم در حالت چمباتمه غذا می‌خورند، کار می‌کنند، و با هم رفت و آمد می‌کنند، کمتر با بسیاری از مسائل بهداشتی مرتبط با عدم تحرک مواجه می‌شوند که مردم کشورهای توسعه‌یافته می‌توانند با آن مواجه شوند.

 اگر نشستن در یک اسکات عمیق به دلیل خستگی باعث لرزش شما می شود، ممکن است در ادامه خط دچار مشکل شوید.

سعی کنید در ابتدا پنج دقیقه در روز (تقسیم شده به زمان های کوچکتر) را در حالت اسکات طبیعی بگذرانید. ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما به باز کردن باسن، افزایش دامنه حرکتی در مچ پا و کشش فیبرهای عضلانی که در طول یک روز نشستن روی صندلی سفت و منقبض می شوند کمک زیادی می کند. اگر می توانید بیش از پنج دقیقه این کار را انجام دهید . آن را ادامه دهید! هر چه بتوانید زمان بیشتری را در حالت چمباتمه بگذرانید، در دراز مدت وضعیت بهتری خواهید داشت.

حرکت را تمرین کنید

حرکتهای کششی ثابت لزوما بهترین راه برای بهبود تحرک شما و کاهش سفتی ناشی از عدم تحرک یا الگوهای حرکتی ضعیف نیست. درعوض، حرکت کشش ساق پا روی باکس را امتحان کنید، که دامنه حرکت شما را از طریق، باسن، زانو و کمر بهبود می‌بخشد. باکس ساق پا نه تنها به اثرات متقابل نشستن کمک می کند، بلکه می تواند به شما در حرکت بهتر در حین تمرین نیز کمک کند!

حتما حرکاتی مانند سگ پرنده،حرکت پل کفل،حرکت مار کبرا را که به تقویت عضلات گردن و کمر شما کمک میکند را انجام دهید.

بیشتر پاتوق کن

این فقط به این معنی نیست که با دوستان خود وقت گذرانی کنید. در این مورد، منظور ما در واقع آویزان شدن از چیزی مانند میله یا درگاه است که می‌تواند به کاهش فشار ستون فقرات کمک کند .

 فرآیندی که در آن دیسک‌های ستون فقرات توسط وزن اضافه‌شده یک نیم تنه تحت حمایت ضعیف فشرده می‌شوند.

که زمانی اتفاق می‌افتد که شما بیش از حد بنشینید.

روزانه سه تا پنج دقیقه آویزان کردن، کمک زیادی به رفع مشکل فشرده سازی ستون فقرات ناشی از نشستن زیاد خواهد کرد.

 و اگر احساس خوبی دارید، مجبور نیستید در آنجا توقف کنید .

توصیه میشود که برخی از افراد باید تا 30 دقیقه در روز آویزان شوند!

محل کار خود را در نظر بگیرید

این فراخوانی برای بررسی وضعیت شغلی شما نیست (اگرچه این کاری است که همه ما باید هر از گاهی انجام دهیم). چیزی که من می گویم این است که ارزش این را دارد که هر روز به جایی که کار می کنید و چگونه می نشینید نگاهی بیندازید. اگر در گوشه ای تنگ شده اید، شاید یک میز ایستاده گزینه ای برای شما باشد. اگر از خانه کار می کنید، شاید بتوانید کار روی میز تحریر تاشو خود را به عنوان جایگزینی برای خوابیدن روی میز قهوه خوری خود در نظر بگیرید.

همچنین، سعی کنید به طور متناوب نشستن پشت میز یا میز را با نشستن روی زمین انجام دهید. این می‌تواند به معنای نشستن در این حالت پاهای ضربدری یا زانو زدن پشت میز پایین باشد . اگر انعطاف‌پذیر هستید، حتی می‌توانید حالت “نیمه نیلوفر آبی” را امتحان کنید. ممکن است در ابتدا احساس ناخوشایندی‌تر از نشستن پشت میز داشته باشید، اما این وضعیت‌ها برای باسن و زانوهای شما بسیار مفیدتر هستند و طبیعتاً در وضعیت عمودی‌تری خواهید نشست، که برای کمر شما نیز بسیار بهتر است.

استراحت کنید

اگر نشستن طولانی مدت در حین کار برای شما اجتناب ناپذیر است، پس ببینید آیا می توانید به بدن (و ذهن خود) گاه به گاه استراحت بدهید یا خیر. هر 40 دقیقه، چند دقیقه بایستید و راه بروید. اگر بتوانید در یک چمباتمه عمیق بخوابید و سپس در طول آن مدت یک دقیقه از یک میله آویزان شوید (می دانم، این در اکثر دفاتر رایج نیست) پس این همان استاندارد طلایی است!

این دستورالعمل ها را دنبال کنید تا بتوانید از زندگی روی میز با آسیب کمتری به بدن خود جان سالم به در ببرید.

 و با تعادل، قدرت و تحرک بهتر تمرین کنید.

انتخاب میز تحریر تاشو ارگونومیک

و نکته آخر اینکه میز تحریری که برای کار و فعالیت خود انتخاب میکنید را به دقت انتخاب کنید.

میزهای تحریر تاشو نظیرOwens Digimon 333  هم کمجا و کاربردی و هم ارگونومیک هستند.

علاوه بر این شما پس از استفاده از یک میز تحریر تاشو میتوانید آن را جمع کرده و با فضای ایجاد شده میتوانید به حرکات ورزشی بپردازید.

فروشگاه اینترنتی چوبین دژ سازنده میزهای تحریر تاشو و میز ناهار خوری تاشو

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.