طراحی میز ناهارخوری مدرن برای خانه شما

admin
آخرین بروز رسانی: 28 مارس 2024
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

طراحی میز ناهارخوری تاشو مدرن برای خانه شما

میز ناهار خوری جایگاه ویژه ای در خانه های ایرانی دارد زیرا خانواده ها زمان صرف غذا را به عنوان لحظات دور هم جمع شدن برای گفتگوهای خود انتخاب میکنند.

 بیشتر بخوانید تا بدانید چگونه طراحی میز ناهارخوری تاشو می تواند به شما در رسیدن به این هدف در یک فضای محدود کمک کند.

از آنجایی که افراد بیشتری در مناطق شهری ساکن هستند و معمولا با فضای کمی روبرو هستند، میز ناهارخوری تاشو احتمالاً یکی از مهمترین مبلمان خانه شما است، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که در اولین بار خرید درستی انجام داده اید.

میزهای ناهار خوری تاشو مدرن برای فضاهای کوچک مناسب هستند زیرا از نظر فضا کارآمد هستند و حداکثر کارایی را بدون به خطر انداختن کیفیت زندگی شما ارائه می دهند.

به ما اجازه دهید تا شما را از مزایای استفاده از میز ناهارخوری تاشو مدرن در خانه راهنمایی کنیم تا بتوانید آگاهانه تصمیم خرید بگیرید:

جمع و جور و همه کاره است

 زیرا می توان آن را به راحتی با تم طراحی موجود خانه شما جفت کرد بدون اینکه ظاهری نامرتب داشته باشد.

همچنین باعث می شود خانه شما بزرگتر بنظر بیاید.

قابل سفارشی سازی است زیرا می توان آن را در طرح های کششی ، مخفی، قابل گسترش، و چند منظوره ساخت.این به حرکت کردن آسان در اطراف منطقه غذاخوری شما کمک می کند و فضای اضافی برای انجام سایر فعالیت ها مانند یوگا ، ورزش یا رقص به شما می دهد.

مقرون به صرفه است قطعا ارزش سرمایه گذاری را دارد. با این حال، مقرون به صرفه بودن به طرح انتخابی، مواد مورد استفاده، ظرفیت صندلی و بودجه ای که برای خرید میز ناهار خوری کم جا اختصاص داده اید بستگی دارد.

دوستان و خانواده را دور هم جمع میکند

 

 همچنین فضایی شیک و مجلل به فضای ناهار خوری می بخشد و می تواند به عنوان شروع کننده مکالمه، زمانی که مهمانان شما برای ناهار یا شام گاه به گاه می آیند، باشد.

انواع میز ناهارخوری تاشو مدرن موجود چیست؟

بر اساس مواد

میز ناهار خوری چوبی تاشو، میز ناهار خوری کم جا رویه شیشه ای، میز ناهار خوری تاشو رویه مرمری، میز ناهار خوری تاشو با پایه فلزی.

بر اساس چند کاربرد

 میز ناهار خوری تاشو با صندلی (و صندلی های تاشو)، میز ناهار خوری تاشو با انبار، میز ناهار خوری تاشو به اضافه کابینت توکار، میز ناهار خوری تاشو به اضافه آینه، میز ناهار خوری تاشو به همراه کنسول بوفه، میز ناهار خوری قابل چرخش به علاوه تاشو.

بر اساس ظرفیت صندلی

 میز ناهار خوری تاشو دو تا سه نفره، میز ناهار خوری کم جا  4 نفره تا 6 نفره، میز ناهار خوری تاشو شش نفره، میز ناهار خوری قابل افزایش به علاوه تاشو (ظرفیت انعطاف پذیر).

بر اساس شکل

 میز ناهار خوری مستطیلی تاشو (مناسب برای گوشه ها)، میز ناهار خوری مربعی تاشو (مناسب برای گوشه ها)، میز ناهار خوری گرد تاشو (مناسب برای یک منطقه مرکزی)، میز ناهار خوری بیضی شکل تاشو (مناسب برای یک منطقه مرکزی ).

برای خرید میز ناهار خوری تاشو مدرن مناسب چه فاکتورهایی را باید در نظر داشته باشید؟

فضای موجود در منطقه اتاقی که باید در آن نگهداری شود و مقدار فضایی که پس از قرار دادن و استفاده از میز ناهارخوری تاشو باقی می ماند (عرض میز نباید جریان عادی عبور و مرور را محدود کند).

ظرفیت صندلی، انعطاف‌پذیری طراحی و کیفیت میز ناهارخوری تاشو (در حالت ایده‌آل، از چوب جامد استفاده کنید).

راحتی و راحتی میز ناهار خوری تاشو.

استحکام و دوام میز ناهار خوری کم جا(به طور ایده آل باید تا 9-10 سال دوام بیاورد).

زیبایی شناسی طراحی منطقه اتاقی که باید در آن نگهداری شود (باید به راحتی دکوراسیون موجود را تکمیل کند).

نوع چند منظوره ای که از میز ناهارخوری می خواهید (بر اساس نیازها، ترجیحات و سبک زندگی شما).

مبلغی که قصد دارید برای خرید میز ناهار خوری کم جاو یا قابل افزایش هزینه کنید.

در نهایت، زمان آن رسیده است که به مجموعه برخی از بهترین ایده‌های میز ناهارخوری تاشو مدرن که در حال حاضر در فضای طراحی داخلی مرسوم هستند، بپردازیم. ما تضمین می کنیم که شما عاشق آنها خواهید شد.

میز ناهار خوری شش نفره چوبی تاشو

این میز ناهار خوری شش نفره چوبی تاشو جذابیت سنتی و در عین حال مدرنی را به خود اختصاص داده است.

ترکیب قهوه ای وسط و خاکستری روشن در ست میز ناهار خوری حال و هوای آرام و در عین حال دنج را به فضای ناهار خوری می بخشد.

 با این حال، باید توجه داشته باشید که صندلی های ست میز ناهارخوری ممکن است همیشه به طور کامل زیر میز قرار نگیرند.

هنگامی که میز ناهارخوری با یک تکیه گاه پا با زاویه ای راست تا می شود، می تواند سه نفر را در خود جای دهد، اما در صورت باز شدن کامل، می تواند تا شش نفر را در خود جای دهد.میز ناهار خوری 6 نفره 6X  از جمله معروفترین و پرفروشترین این میزها است.

میز ناهار خوری تاشو دو تا چهار نفره با فضای ذخیره سازی صندلی

آیا این طرح میز ناهار خوری تاشو جذاب و غیرقابل مقاومت به نظر نمی رسد؟ در صورت عدم استفاده، این طرح میز ناهارخوری تاشو می تواند به عنوان میز کناری در مقابل دیوار عمل کند.

اما وقتی آن را باز می کنید، می توانید با توجه به نیاز خود آن را به دو نفره یا چهار نفره تبدیل کنید.

این طرح همچنین دارای دو فلاپ کشویی با پانل سفید وسط ثابت، ساق پا و فضای ذخیره سازی داخلی برای چهار صندلی تاشو است.

میز ناهار خوری 4 نفره کم جا

این میز ناهار خوری 4 نفره کم جا از یک میز لولایی تشکیل شده است که از مواد چوبی قهوه ای روشن ساخته شده است.

هنگامی که آن را به سمت بالا برمی گردانید، در یک قاب محکم روی دیوار قرار می گیرد (جنس روی دیوار)، و هنگامی که به سمت پایین بر می خورید، به عنوان میز عمل می کند.

صرفه جویی در فضا است، طراحی ساده و در عین حال خلاقانه ای دارد و جذاب و مینیمال به نظر می رسد.

یک کابینت بلند بسته در کنار، ظاهر کلی میز ناهارخوری تاشو را متعادل می کند.

میز ناهار خوری کم جا با کنسول

این میز ناهارخوری تاشو چند منظوره است زیرا در مواقعی که از آن استفاده نمی شود به عنوان یک کنسول بوفه صرفه جویی در فضا عمل می کند. طراحی میز ناهار خوری دارای دو قطره برگ در طرفین پهن تر است که کاملاً در اطراف قاب پا قرار می گیرد. این خانه فضایی روستایی، سنتی و گرم را به خانه ای مدرن می بخشد و به راحتی با فضای داخلی اتاق ترکیب می شود. وقتی مهمانی خانواده و دوستان شما تمام می شوند، شما به سادگی باید برگ ها را بلند کنید، دروازه های مرکزی را از دو طرف بیرون بکشید و این کنسول به طور یکپارچه به یک میز ناهار خوری با اندازه کامل تبدیل می شود.

میز ناهار خوری تاشو با پاهای ضربدری متوسط

این میز ناهار خوری تاشو با پاهای ضربدری متوسط و جذابیت زیبایی شناسی منحصر به فردی دارد. در مواقعی که از آن استفاده نمی شود، می توان آن را به سرعت تا کرد و به طور فشرده در گوشه اتاق غذاخوری قرار داد. چوب سبک به کار رفته در میز ناهارخوری حسی شیک و مجلل به فضا می بخشد و کل ظاهر میز ناهارخوری را به هم گره می زند. به راحتی می تواند چهار تا شش نفر را در خود جای دهد.

میز ناهار خوری کم جا گرد برگی

این میز ناهار خوری تاشو گرد و برگی فوراً حسی مطبوع و دلپذیر را در فضای غذاخوری شما ایجاد می کند. از چوب جامد ساخته شده و طراحی زیبایی دارد.

رومیزی این میز ناهار خوری تاشو گرد دارای دو برگ قطره ای در طرفین مقابل است که می تواند به راحتی دو نفر را در هنگام فرو ریختن و چهار نفر را در صورت کشیده شدن کامل در خود جای دهد.

این میز ناهار خوری همچنین می تواند به هر گوشه ای از خانه منتقل شود تا در مواقعی که از آن استفاده نمی شود برای چندین منظور (میز کار، میز کناری و غیره) استفاده کند.در صورتی که برای فضا یا اتاق ناهار خوری خود نیاز به یک میز ناهار خوری تاشو منحصر به فرد داشتید حتما از فروشگاه آنلاین ما چوبین دژ دیدن فرمایید.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.