انتخاب یک طرح ایده آل برای میز ناهارخوری تاشو

admin
آخرین بروز رسانی: 24 دسامبر 2023
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

چگونه یک طرح فوق العاده برای میز ناهار خوری تاشو خودم انتخاب کنم؟

میز ناهار خوری تاشو قطعه اصلی اتاق غذاخوری است و بنابراین سبک طراحی کل منطقه را تعیین می کند. میزهای ناهارخوری اشکال، اندازه ها و جنسهای مختلفی دارند، بنابراین مهم است که به ترکیبی که فکر می کنید بهترین محیط را در اتاق غذاخوری شما ایجاد می کند، توجه کنید.

سبکی را انتخاب کنید که متناسب با خانه شما باشد

همانطور که در بالا ذکر شد، انتخاب طرح میز ناهار خوری تاشو دلخواه شما، لحن کل اتاق را تنظیم می کند و اگر اتاق ناهارخوری شما بخشی از یک منطقه برنامه ریزی شده باز باشد، حتی ممکن است بر دیگر فضاهای مشترک تاثیر بگذارد.

 به عنوان مثال، یک خانه مدرن تر با یک ناهار خوری مدرن خوب عمل می کند، در حالی که خانه های روستایی به بهترین وجه با مبلمان روستایی تکمیل می شوند.

مطمئن شوید که متریال میز ناهار خوری تاشو، متناسب با سبک طراحی است

درست مانند سبک کلی طراحی میز ناهارخوری، مواد آن باید با دقت انتخاب شوند، نه تنها برای تکمیل همان سبک بلکه برای پاسخگویی به نیازهایی که شما احساس میکنید.

 سبک‌های طراحی داخلی روستیک معمولاً با مبلمان چوبی به بهترین شکل ممکن به نظر می‌رسند، در حالی که سبک‌های مدرن‌تر معمولاً سطوح شیشه‌ای یا مرمری را شامل می‌شوند و از مواد جدیدی مانند بتن در پروژه‌های طراحی صنعتی استفاده می‌شود.

گرد یا مستطیل؟

پاسخ نسبتاً ساده است – به فضای موجود و نیازهای خود شما بستگی دارد.

 میزهای گرد فضای کمتری نسبت به میزهای مستطیلی  اشغال می کنند، در حالی که بسته به اندازه ای که خریداری می کنید، همچنان می توانند تعداد مناسبی از مهمانان را در خود جای دهند. میزهای گرد به مهمانان این امکان را می دهد که در حین صرف غذا با یکدیگر روبرو شوند و باعث می شود که بیشتر صحبت کنند و در کل راحت تر باشند.

 از طرفی میزهای مستطیلی مانند میز ناهار خوری تاشو 4N در هنگام باز فضای شخصی مهمان را افزایش می دهد و فضای بیشتری در اختیار مهمان قرار میدهد.

این میز در حالت بسته فضای بسیار کمی اشغال کرده و تنها 120 سانتیمتر طول و 26 سانتیمتر عرض دارد.

 

دکور را فراموش نکنید

تزیینات، وسایل مهمی هستند که سبک طراحی میز ناهارخوری مورد نظر شما را تکمیل می کنند. با توجه به جدولی که انتخاب کردید، صندلی ها، وسایل مرکزی و وسایل روشنایی باید مکمل آن باشند و همان سبک را حفظ کنند. تصویر بالا یک میز به سبک روستایی را به تصویر می‌کشد که یک پارچه رومیزی، تعداد زیادی گیاهان، صندلی‌هایی به سبک خانه‌های کشاورزی و یک شمع به عنوان نماد روشنایی دارد. این وسایل دکوری با میزهای چوبی فرسوده که با این محیط روستایی مطابقت دارد، هماهنگی بسیار خوبی دارند. برای خانه‌های امروزی، یک لوستر مناسب منطقه است، همراه با رومیزی و فقط افراد برای قرار دادن بشقاب‌ها، و یک میز ناهار خوری صنعتی بدون هیچ چیزی بهترین ظاهر را دارد.

 

الهاماتی که باید در طراحی اتاق ناهارخوری در نظر بگیرید

برخی از شگفت‌انگیزترین طرح‌های اتاق ناهارخوری را کشف کنید و به خودتان اجازه دهید از این طرح‌ها برای پروژه‌های طراحی بعدی خود الهام بگیرید.در حالی که تزیینات و شلوغی زیاد می تواند اتاق غذاخوری را مانند یک اتاق شلوغ و پر جنب و جوش به نظر برساند، گاهی اوقات طراحی یک اتاق ناهارخوری با دکوراسیون مینیمالیست، اگرچه ممکن است به قیمت خلاص شدن از شر تمام وسایل دکوری باشد.

چنانچه آشپزخانه کوچک و جمع جوری دارید و نمیدانید که چه میز ناهار خوری باید برای آن انتخاب کنید حتما مقاله میز تاشو ناهار خوری برای آشپزخانه های کوچک را مطالعه فرمایید.

اگر برای اتاق ناهار خوری خود نیاز به یک میز ناهار خوری تاشو شیک و زیبا داشتید حتما از فروشگاه آنلاین ما  چوبین دژ دیدن فرمایید.

منبع سایت  Oak Furniture Land

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.